топ – вибір

новий курс

повний онлайн

Надаємо записи всіх уроків

Інтенсивний курс «Контекстна реклама Google Ads» ​

Залишилось місць: 8

Менеджер контекстної реклами – це спеціаліст, який займається налаштування, керуванням та оптимізацією реклами у Google Ads.

Тривалість

1 місяць | 8 занять

Старт

жовтень

Вартість курсу

8 000 грн (2 платежі по 3 500 грн)
для закріплення за Вами місця в групі необхідно
внести передоплату 1000 грн

Практика відбувається на реальному проєкті

Досвід не потрібен

Допомога
з пошуком роботи

Кому підійде цей курс:

  1. Маркетологи, які хочуть поглибити та систематизувати знання з просування сайтів в Google.
  2. Студенти, які бажають освоїти затребувану професію PPC-фахівця.
  3. Підприємці, які хочуть самостійно просувати свій бізнес у Google або контролювати підрядників.
За даними порталу dou.ua
Скільки заробляє менеджер контекстної реклами?

Intern
Trainee

$400

Junior

$750

Middle

$1300

Head of Digital Marketing

$1500

Head of Marketing

$2000

Chief Marketing Officer

$3000

Почни свій шлях прямо зараз!

    Раніше ми були такими, як усі:

    проводили заняття по 14 осіб у групі. Але помітили, що відсоток працевлаштованих студентів став меншим.

    Це можна пояснити кількома причинами: по-перше, на жаль, ситуацією у країні, по-друге, з’явилося багато курсів – «одноденок», які обіцяють багато, а дають за фактом мало.

    Ми все змінили

    Ми вирішили кардинально змінити політику навчання наших курсів та зробити навчання максимально ефективним.


    Тому пропонуємо напівіндивідуальне навчання у групі з 7 осіб.

    Більший обсяг матеріалів та інструментів

    Більше практики та засвоювання матеріалу

    Швидке отримання роботи мрії

    Наші учні працюють у міжнародних ІТ-компаніях

    Після закінчення курсу ви отримуєте сертифікат, котирований на IT ринку України

    Після закінчення курсу ви зможете:

    Проводити аудит сайту та давати рекомендації;

    Налаштовувати Google Analytics та створювати звіти для аналізу даних;

    Розрахувати бюджет на рекламу та скласти медіаплан;

    Створювати рекламні кампанії (пошукові, медійні (КМС), відеорекламу, ремаркетинг);

    Аналізувати результати та оптимізувати кампанії;

    Пройти сертифікацію по Google Ads та Google Analytics.

    Які інструменти вивчаємо?

    Які інструменти вивчаємо?

    Програма курсу:

    1. Що таке контекстна реклама? Різниця між контекстною та контекстно-медійною рекламою.
    2. Принципи роботи Google Ads.  Аукціон.
    3. Основні типи кампаній у Google Ads.
    4. Створення облікового запису та огляд інтерфейсу.
    5. Основні показники ефективності контекстної реклами.
    1. Знайомство з Google Analytics 4. Створення акаунту та огляд інтерфейсу.
    2. Знайомство з Google Tag Manager.  Створення акаунтів та огляд інтерфейсу.
    3. Налаштування акаунта, подій та конверсій.
    4. Аналіз звітів, як робити висновки.
    5. Створення власних досліджень в GA4 (шлях користувача, послідовність конверсії, вільна форма).
    1. Сайт, його стратегічна мета.  Типи сайтів.
    2. Основні елементи (блоки) сайту.
    3. Закони та правила юзабіліті.
    4. Проведення аудиту сайту.
    5. Сервіси теплових карт та карт кліків.
    6. Популярні проблеми, пов’язані з контентом сайту.
    1. Планування рекламної кампанії.
    2. Складання медіаплану.
    3. Інструменти для розрахунку показників.
    4. Стратегії призначення ставок у Google Ads.
    1. Збір семантичного ядра. Кластеризація запитів. Типи відповідності запитів.
    2. Мінус-слова.
    3. Створення оголошень та об’єктів у пошукових кампаніях.
    4. Покроковий алгоритм налаштування кампанії.
    5. Оптимізація пошукових кампаній.
    1. Типи таргетингів у КМС (аудиторії, теми, особливі аудиторії та ін.).
    2. Типи оголошень.  Створення ефективних рекламних креативів.
    3. Ремаркетинг.
    4. Покроковий алгоритм налаштування кампанії.
    5. Оптимізація кампаній.
    1. Фід. Як поставити ТЗ на фід програмісту.
    2. Створення та налаштування Google Merchant Centre.
    3. Алгоритм налаштування торгової кампанії у Google Ads.
    4. Динамічний ремаркетинг.
    5. Оптимізація кампаній.
    1. Формати відео реклами. Зв’язування облікових записів YouTube та Google Ads.
    2. Реклама додатків.
    3. Реклама з максимальною ефективністю.

    Запишись на цей курс вже зараз!

      Shapoval Agency

      Олена Шаповал

      Викладач індивідуального та группового навчання

      Досвід у маркетингу — понад 7 років

      Основна спеціалізація — реклама та контент

      Сертифікований спеціаліст Google Ads, Google Analytics

      Працювала з 200+ проєктами різного масштабу

      Senior QA Engineer

      Басаджі В'ячеслав

      В ІТ з 2018 року

      Викладач
      з 2022 року

      Аналіз результатів тестування

      Автоматизація тестування

      Управління тестовими проектами

      Senior QA engineer

      Хван Євген

      Робота в аутсорс/аутстаф та продуктових компаніях

      AB soft В ІТ з 2018 року

      Домени: Automotive, Web, Telco

      Викладаю курси мануального тестування з 2020 року

      Теорія тестування, QA процеси, документація, стек

      Ведуча тренінгу Працевлаштування в IT

      Вікторія Захарова

      Постановка стратегії пошуку роботи

      Допомога у написанні резюме, підготовка до співбесіди

      Робота з людьми із 2010 року.

      HRBP/Lead IT recruiter Nayax Retail.

      Викладач з 2018 року (коуч з працевлаштування)

      Викладач англійської мови

      Антоніна Колесникова

      Великий досвід викладання Business English.

      Успішно готує студентів до складання IELTS

      В IT сфері близько 2 років

      English level C1, є сертифікат IELTS

      Викладач англійської мови з 23 – річним стажем

      Юлія
      Кіріязова

      Анастасія
      Масяніч

      Ельвіра
      Кащі

      Вікторія
      Бар-Гнар

      Поширені запитання

      Думаємо, що так, якщо Ви приділятимете заняття не менше 10 годин на тиждень, виконувати домашні завдання та спілкуватися з Вашим наставником. Тоді за 1,5 місяця Ви зможете освоїти навички інтернет-маркетолога, зберете портфоліо проєктів та почнете свій шлях у професії.

      Для старту достатньо бути досвідченим користувачем ПК.

      Можна, для закріплення за вами місця в групі до початку навчання необхідно внести 1000 гривень, потім 3500 гривень на першому занятті та суму, що залишилася (3500 гривень) не пізніше 4 заняття.

      Ми робимо відео запис кожного заняття, також у вас буде доступ до конспекту занять та інших матеріалів курсу.

      Всі викладачі — практикуючі фахівці рівня не нижче за Senior, з досвідом роботи від 5 років у провідних компаніях.

      Ви можете зв’язатися з адміністратором, заповниши форму на сайті, або зателефонувати за будь-яким з контактних номерів чи написати в месенджер, вказаний на сайті. Також при можливості ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу. Запросити рахунок на передоплату курсу можна і online.

      Запишись на цей курс вже зараз!

        Запишись на цей курс вже зараз!

          Замовлення та оплата курсу

          Заповніть поля для запису на курс та натисніть кнопку “Далі”

            У наступному вікні відкриється сторінка сайту банку для оплати. Ми зв’яжемося з Вами для підтвердження платежу

            Замовлення та оплата курсу

            Заповніть поля для запису на курс та натисніть кнопку “Далі”

              У наступному вікні відкриється сторінка сайту банку для оплати. Ми зв’яжемося з Вами для підтвердження платежу