топ – вибір

новий курс

повний онлайн

Надаємо записи всіх уроків

Інтенсивний курс з інтернет-маркетингу

Залишилось місць: 3

На курсі вивчаються основні інструменти інтернет-маркетингу: контекстна реклама, SMM і таргетована реклама, робота з сайтами, SEO-просування. 

Тривалість

1,5 місяці | 10 занять

Старт

березень

Вартість курсу

12 000 грн (2 платежі по 5 500 грн)
для закріплення за Вами місця в групі необхідно
внести передоплату 1000 грн

Допомога
з пошуком роботи

Досвід не потрібен

У групі лише 7 студентів

Кому підійде цей курс:

  1. Новачки, які бажають вивчити основні інструменти інтернет-маркетингу.

  2. Підприємці, які хочуть розуміти, як працює маркетинг, вміти аналізувати результати.

  3. Контент, SMM та інші фахівці, які вже знайомі з маркетингом і хочуть розширити свої можливості.

За даними порталу dou.ua

Скільки заробляє інтернет-маркетолог?

Intern
Trainee

$300

Junior

$500

Middle

$1000

Head of Digital Marketing

$1350

Head of Marketing

$2000

Chief Marketing Officer

$3000

Почни свій шлях прямо зараз!

    Раніше ми були такими, як усі:

    проводили заняття по 14 осіб у групі. Але помітили, що відсоток працевлаштованих студентів став меншим.

    Це можна пояснити кількома причинами: по-перше, на жаль, ситуацією у країні, по-друге, з’явилося багато курсів – «одноденок», які обіцяють багато, а дають за фактом мало.

    Ми все змінили

    Ми вирішили кардинально змінити політику навчання наших курсів та зробити навчання максимально ефективним.


    Тому пропонуємо напівіндивідуальне навчання у групі з 7 осіб.

    Більший обсяг матеріалів та інструментів

    Більше практики та засвоювання матеріалу

    Швидке отримання роботи мрії

    Наші учні працюють у міжнародних ІТ-компаніях

    Після закінчення курсу ви отримуєте сертифікат, котирований на IT ринку України

    Після закінчення курсу ви навчитеся:

    Проводити аналіз конкурентів;

    Складати портрет цільової аудиторії;

    Формувати УТП та позиціонування;

    Ставити маркетингові цілі та формувати бюджети на маркетинг;

    Налаштовувати та аналізувати результати контекстної та таргетованої реклами;

    Оформлювати профілі у Facebook і Instagram, складати контент-план;

    Розуміти принципи роботи SEO.

    Які інструменти вивчаємо?

    Які інструменти вивчаємо?

    Програма курсу:

    1. Знайомство з програмою та постановка цілей на курс.
    2. Роль інтернет-маркетингу у поточних реаліях.

    3. Основні завдання інтернет-маркетолога.

    4. Головні інструменти діджитал-маркетингу.

    5. Основні складові діджитал-стратегії.

    6. Знайомство з маркетинговою воронкою.

    1. Пошук та аналіз конкурентів. Корисні сервіси.  Як робити висновки.
    2. Цільова аудиторія, сегментація, формування портрета клієнта.
    3.  Формування УТП та позиціювання.
    1. Сайт, його стратегічна мета.  Типи сайтів.
    2. Основні елементи (блоки) сайту.
    3. Закони та правила юзабіліті.
    4. Проведення аудиту сайту.
    5. Сервіси теплових карт та карт кліків.
    6. Популярні проблеми, пов’язані з контентом сайту.
      1. Знайомство з Google Analytics 4.  Створення акаунту та огляд інтерфейсу.
      2. Знайомство з Google Tag Manager.  Створення акаунту та огляд інтерфейсу.
      3. Налаштування подій та конверсії.
      4. Аналіз стандартних звітів, як робити висновки.
      5. Як створювати власні дослідження в GA4 (шлях користувача, послідовність конверсії, вільна форма).
    1. Основні типи кампаній у Google Ads.
    2. Аукціон реклами, як перемогти конкурентів?
    3. Створення облікового запису та огляд інтерфейсу.
    4. Як створити медіаплан та розрахувати бюджет на рекламу.
    5. Збір семантики, підготовка оголошень та розширень.
    1. Особливості налаштування медійної реклами та ремаркетингу.
    2. Запуск пошукової та КМС реклами в кабінеті Google Ads.
    3. Ведення та оптимізація.
    4. Звітність та аналіз.
    5. Додаткові можливості Google Ads (відео реклама, товарна реклама, реклама додатків).
    1. Створення та наповнення акаунтів у Facebook&Instagram.
    2. SMM-аналіз конкурентів.
    3. Складання контент-стратегії для соц.мереж.
    4. Формати контенту у соціальних мережах. Візуальне оформлення профілю. 
    5. Корисні сервіси для якісного контенту.
    1. Основні цілі таргетованої реклами.

    2.  Аукціон реклами, як перемогти конкурентів?

    3.  Відмінність Ads Manager та Meta Business Manager.  Огляд інтерфейсу.

    4.  Ефективна структура облікового запису.

    5.  Налаштування рекламної кампанії.  Типи аудиторій у рекламі.

    1. Оголошення.  Як створити ефективний креатив.

    2. Алгоритм налаштування рекламної кампанії.

    3. Ведення та оптимізація

    4. Звітність та аналіз

    Основні кроки внутрішньої та зовнішньої оптимізації.  Семантичне ядро.

    Запишись на цей курс вже зараз!

      SM/PM at Digitally Inspired

      Андрій Гаєвський

      Викладач з 2018 (курси QA)

      Працюю в IT вже 12 років

      Як себе знайти у бурхливому світі IT

      З чого почати і чим закінчити свій шлях у IT

      Консультації що, як, де і коли треба тестувати

      Таргетолог, SMM-спеціаліст, маркетолог, менеджер з реклами.

      Гуцуляк Надія

      Я Надія – творча, комунікабельна і незалежна гуцулка😉.

      Налаштовую таргетовану рекламу, розробляю стратегії

      Консультую підприємців та навчаю початківців в сфері SMM.

      Досвід роботи з 2005

      Маю величезний досвід у рекламі.

      Senior QA Engineer

      Басаджі В'ячеслав

      В ІТ з 2018 року

      Викладач
      з 2022 року

      Аналіз результатів тестування

      Автоматизація тестування

      Управління тестовими проектами

      Senior QA engineer

      Хван Євген

      Робота в аутсорс/аутстаф та продуктових компаніях

      AB soft В ІТ з 2018 року

      Домени: Automotive, Web, Telco

      Викладаю курси мануального тестування з 2020 року

      Теорія тестування, QA процеси, документація, стек

      Ведуча тренінгу Працевлаштування в IT

      Вікторія Захарова

      Постановка стратегії пошуку роботи

      Допомога у написанні резюме, підготовка до співбесіди

      Робота з людьми із 2010 року.

      HRBP/Lead IT recruiter Nayax Retail.

      Викладач з 2018 року (коуч з працевлаштування)

      Викладач англійської мови

      Антоніна Колесникова

      Великий досвід викладання Business English.

      Успішно готує студентів до складання IELTS

      В IT сфері близько 2 років

      English level C1, є сертифікат IELTS

      Викладач англійської мови з 23 – річним стажем

      Юлія
      Кіріязова

      Анастасія
      Масяніч

      Ельвіра
      Кащі

      Вікторія
      Бар-Гнар

      Поширені запитання

      Думаємо, що так, якщо ви приділятимете заняттям не менше 10 годин на тиждень, виконувати домашні завдання та спілкуватися з вашим наставником. Тоді за 1,5 місяця ви зможете освоїти навички інтернет-маркетолога, зберете портфоліо проєктів та почнете свій шлях у професію.

      Для старту достатньо бути досвідченим користувачем ПК.

      Можна, для закріплення за вами місця в групі до початку навчання необхідно внести 1000 гривень, потім 4500 гривень на першому занятті та суму, що залишилася (4500 гривень) не пізніше 5 заняття.

      Ми робимо відео запис кожного заняття, також у вас буде доступ до конспекту занять та інших матеріалів курсу.

      Всі викладачі — практикуючі фахівці рівня не нижче за Senior, з досвідом роботи від 5 років у провідних компаніях.

      Ви можете зв’язатися з адміністратором, заповниши форму на сайті, або зателефонувати за будь-яким з контактних номерів чи написати в месенджер, вказаний на сайті. Також при можливості ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу. Запросити рахунок на передоплату курсу можна і online.

      Запишись на цей курс вже зараз!

        Запишись на цей курс вже зараз!

          Замовлення та оплата курсу

          Заповніть поля для запису на курс та натисніть кнопку “Далі”

            У наступному вікні відкриється сторінка сайту банку для оплати. Ми зв’яжемося з Вами для підтвердження платежу

            Замовлення та оплата курсу

            Заповніть поля для запису на курс та натисніть кнопку “Далі”

              У наступному вікні відкриється сторінка сайту банку для оплати. Ми зв’яжемося з Вами для підтвердження платежу