топ – вибір

новий курс

повний онлайн

Надаємо записи всіх уроків

Курс Social Media Marketing (SMM)

Залишилось місць: 3

Групові та індивідуальні заняття 

SMM-менеджер займається просуванням бренду, товарів чи послуг у соціальних мережах.

Тривалість

1,5 місяці | 10 занять

Старт

жовтень

Вартість курсу

10 000 грн (2 платежі по 4 500 грн)
для закріплення за Вами місця необхідно
внести передоплату 1000 грн

Практика відбувається на вашому проєкті

Досвід не потрібен

Групові та індивідуальні заняття

Актуальність професії

Професія SMM-менеджера є актуальною і матиме релевантність найближчим часом, оскільки соціальні медіа продовжують зростати та розвиватися як інструмент для просування брендів.

За даними порталу dou.ua

Скільки заробляє SMM-менеджер?

Intern
Trainee

$300

Junior

$400

Middle

$800

Head of SMM

$1200

Head of Marketing

$2000

Chief Marketing Officer

$3000

Почни свій шлях вже зараз!

    Раніше ми були такими, як усі:

    проводили заняття по 20 осіб у групі. Але помітили, що відсоток працевлаштованих студентів став меншим.

    Це можна пояснити кількома причинами: по-перше, на жаль, ситуацією у країні, по-друге, з’явилося багато курсів – «одноденок», які обіцяють багато, а дають за фактом мало.

    Ми все змінили

    Ми вирішили кардинально змінити політику навчання наших курсів та зробити навчання максимально ефективним.

    Тому пропонуємо індивідуальне навчання або навчання у групі до 7 осіб із заглибленням у проєкт студента.  

    Більший обсяг матеріалів та інструментів

    Більше практики та засвоювання матеріалу

    Швидке отримання роботи мрії

    Наші учні працюють у міжнародних ІТ-компаніях

    Після закінчення курсу ви отримуєте сертифікат, котирований на IT ринку України

    Після закінчення курсу ви:

    Визначте цілі та стратегію просування проєкту;

    Підготуєте проєкт для просування у соціальних мережах;

    Навчитеся налаштовувати та оптимізувати рекламу в Facebook, Instagram;

    Зможете залучати нових клієнтів використовуючи соціальні мережі, або заробляти, просуваючи інші проєкти.

    Які інструменти вивчаємо?

    Програма курсу:

    1. Знайомство з програмою та правилами навчання.
    2. Постановка цілей (навіщо вашому проєкту соціальні мережі).
    3. Особливості соціальних мереж Facebook & Instagram.
    4. Поняття «SMM-стратегія», огляд складових.
    5. Аналіз конкурентів.
    6. Аналіз цільової аудиторії: критерії сегментації, складання.
    портретів клієнтів.
    7. Аналіз бренду: формування УТП та позиціювання.

    ДЗ: підготовка висновків щодо аналізу конкурентів + складання портретів
    цільової аудиторії.

    1. Типи контенту (інформаційний, експертний, що продає)
    2. Формати контенту у соціальних мережах: пости, Stories, Reels, прямі
    ефіри та ін.
    3. Візуальне оформлення профілю.
    4. Відео Reels — найпопулярніший формат контенту. Де брати ідеї?
    5. Підготовка до знімання відео на телефон.
    6. Програми для обробки та монтажу візуального контенту: Canva, VN,
    Prequel.

    ДЗ: оформлення профілю в Instagram та Facebook. 

    1. Tone of Voice, типи та приклади. Як спілкуватися з аудиторією?
    2. Створення ефективної біографії. 
    3. Наповнення сторінок Instagram та Facebook.
    4. Як писати ефективні тексти: фішки копірайтингу
    5. Підготовка контент-плану. Складання рубрикатора.
    6. Хештеги. Як підбирати хештеги для профілю.
    7. Підготовка перших постів.

    ДЗ: підготовка постів (тексти + фото/відео)

    1. Ознайомлення з інтерфейсом та функціями Facebook Business Manager.
    2. Відмінність Facebook Business Manager та Ads Manager.
    3. Створення Facebook Business Manager. Основні налаштування.
    4. Розбір інтерфейсу Ads Manager.

    1. Принцип показу оголошень у рекламованій рекламі
    2. Цілі рекламних кампаній у соціальних мережах. Як вибрати мету?
    3. Бюджет. Типи розподілу бюджету.
    4. Типи аудиторій. Формування пропозицій для аудиторії.
    5. Вибір аудиторії: гео, стать, вік, мова.
    6. Детальний таргетинг за інтересами.
    7. Ретаргетинг та схожі аудиторії.
    8. Створення рекламних оголошень.
    9. Основні метрики реклами. Як аналізувати/оптимізувати.

    ДЗ: підготовка та налаштування рекламної кампанії.

    Запишись на цей курс вже зараз!

      Таргетолог, SMM-спеціаліст, маркетолог, менеджер з реклами.

      Гуцуляк Надія

      Я Надія – творча, комунікабельна і незалежна гуцулка😉.

      Налаштовую таргетовану рекламу, розробляю стратегії

      Консультую підприємців та навчаю початківців в сфері SMM.

      Досвід роботи з 2005

      Маю величезний досвід у рекламі.

      Shapoval Agency

      Олена Шаповал

      Викладач індивідуального та групового навчання

      Досвід — понад 7 років

      Сертифікований спеціаліст з маркетингу

      Основна спеціалізація – реклама та контент

      Працювала з 200+ проєктами різного масштабу

      Андрій

      Дуже хороший курс Manual QA, відмінний викладач Ольга та викладач з англійської Антоніна. Структуровано…

      Дуже хороший курс Manual QA, відмінний…

      Марина
      Овчаренко

      Всім доброго часу доби! Ось-ось закінчила курс із тестування ПЗ. Хочу подякувати школі ActPro за…

      Всім доброго часу доби! Ось-ось закінчила курс…

      Микола
      Мойсєєв

      Всім доброго часу доби, завдяки курсам ActPro за кваліфіковане навчання, за хороші технічні знання та…

      Всім доброго часу доби, завдяки курсам ActPro…

      Kateryna
      Monakhova

      Закінчила курс QA у вересні 2020 року. Вже надійшла пропозиція про роботу. Враження про курс позитивн…

      Закінчила курс QA у вересні 2020 року…

      Поширені запитання

      Думаємо, що так, якщо ви будете приділяти заняттям не менше 10 годин на тиждень, виконувати домашні завдання та спілкуватися з вашим наставником. Тоді за 1,5 місяця ви зможете освоїти навички smm менеджера, зберете портфоліо проектів та почнете свій шлях у професії.

      Для старту достатньо бути досвідченим користувачем ПК.

      Можна, для закріплення за вами місця до початку навчання необхідно внести 1000 гривень, потім 4500 гривень на першому занятті та суму, що залишилася (4500 гривень) не пізніше 5 заняття.

      Ми робимо відео запис кожного заняття, також у вас буде доступ до конспекту занять та інших матеріалів курсу.

      Всі викладачі — практикуючі фахівці рівня не нижче за Senior, з досвідом роботи від 5 років у провідних компаніях.

      Ви можете зв’язатися з адміністратором, заповниши форму на сайті, або зателефонувати за будь-яким з контактних номерів чи написати в месенджер, вказаний на сайті. Також при можливості ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу. Запросити рахунок на передоплату курсу можна і online.

      Запишись на цей курс вже зараз!

        Запишись на цей курс вже зараз!

          Замовлення та оплата курсу

          Заповніть поля для запису на курс та натисніть кнопку “Далі”

            У наступному вікні відкриється сторінка сайту банку для оплати. Ми зв’яжемося з Вами для підтвердження платежу

            Замовлення та оплата курсу

            Заповніть поля для запису на курс та натисніть кнопку “Далі”

              У наступному вікні відкриється сторінка сайту банку для оплати. Ми зв’яжемося з Вами для підтвердження платежу