“Жорсткий SMM. Вичавити із соцмереж максимум”
Автор: Ден Кеннеді
ви дізнаєтеся: як перетворити SMM в активний інструмент конверсії; як розширити аудиторію компанії в соціальних мережах, мінімізувавши кількість витрат; як перетворити випадкового відвідувача сторінки в реального клієнта; як грамотно оцінити отриманий результат.
“Сарафанний маркетинг. Як розумні компанії змушують себе говорити”
Автор: Енді Серновіц
Такого результату легко досягти. При цьому не треба бути генієм маркетингу або витрачати купу грошей – усе набагато простіше, ніж ви думаєте. Потрібно просто навчитися вмикати та вимикати сарафанне радіо. Як це зробити? Перед вами просте і зрозуміле практичне керівництво, як дати людям привід для розмов про ваш бренд і як перетворити ці розмови на технологію його просування.
“Вражаюча. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними”
Автор: Йона Бергер
Ця книга допомагає визначити чинники популярності, але і пропонує набір конкретних прикладних методик для створення повідомлень або реклами.
“Конверсія. Як перетворити ліди на продаж”
Автор: Кріс Сміт
Це перевірений практикою покроковий план, мета якого – залучити потенційних клієнтів через інтернет та перетворити їх на реальних покупців. Книга присвячена цілеспрямованому інтернет-маркетингу, що дозволяє генерувати потік якісних потенційних клієнтів та збільшувати обсяги продажів, на противагу пасивній генерації потоку неякісних лідів з незначним коефіцієнтом конверсії.
”Мистецтво роздрібної торгівлі. Передові ідеї та стратегії від найуспішніших торгових компаній світу”
Автор: Річард Геммонд
Книга охоплює багато цінної інформації, в тому числі: можливість вчитися у минулих піонерів роздрібної торгівлі, згадуючи прості, але ефективні стратегії, про які ваші конкуренти забули; як використовувати дані для збільшення прибутку і зростання; як зробити більше з меншими витратами та максимізувати цінність, яку кожен член команди вносить в бізнес; як використовувати нові технології для розробки високопродуктивних, інноваційних віддалених команд.
”Ідеальна машина продажів”
Автор: Чет Голмс
«Ідеальна машина продажів» — результат багаторічного досвіду маркетингової діяльності Чета Голмса. Пропоновані дванадцять кроків — це дванадцять інгредієнтів ідеальної страви, універсальні стратегії, перевірені сотні разів на сотнях клієнтів. Автор упевнений, що запорука успіху — неухильне дотримання правил, дисципліна і цілеспрямованість. Ця книга — готовий рецепт досягнення успіху в бізнесі.
”Креативний особистий брендинг” / “Creative personal branding”
Автор: Юрґен Саленбахер
В цій інноваційній книжці Юрґен Саленбахер ділиться своїм унікальним методом особистого тренінгу, який має на меті розвиток творчого мислення та інновацій. Цей метод, що спершу був розроблений як спосіб управління розвитком кар’єри, може стати в пригоді будь-якій людині, яка прагне з’ясувати, що вона може запропонувати світові.
”Сторіноміка маркетинг у пострекламну епоху”
Автор: Роберт Маккі, Томас Джерас
«Сторіноміка» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес- корпорацій.
”Головна маркетингова книга”
Автор: Олексій Філановський
Книга буде цікавою й корисною підприємцям і державним службовцям, маркетологам і рекламістам, студентам і управлінцям, тим, хто збирається змінити професію, і тим, хто має намір змінити все навколо — починаючи з власної компанії.
”Карго-маркетинг і Україна”
Автор: Олексій Філановський
Олексій Філановський, відомий український маркетолог, на сторінках цієї книжки аналізує найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості і прозорі методи та інструменти, що допоможуть налагодити справді ефективну роботу маркетингу.
”Як працює Google”
Автор: Ерік Шмідт, Джонатан Розенберг
Книга розкриває секрети трансформування сучасного бізнесу, коли доступною стає будь-яка інформація, мобільні пристрої дають змогу спілкуватися незалежно від часу і місця перебування, а хмарні обчислення забезпечують доступ до необмежених ресурсів.
”Секрети YouTube. Посібник зі зростання кількості підписників та прибутку за допомогою відеовпливу”
Автор: Шон Кеннел, Бенджі Тревіс
Ви дізнаєтесь. Сім основних складових прибуткового каналу. Нові стратегії отримання переглядів і підписників. Десять способів заробити на YouTube. І багато іншої корисної інформації Попри те, новачок ви чи професіонал, ця книга відкриє вам, як використовувати YouTube, щоб залучити підписників, створити прибутковий бізнес і значно вплинути на життя багатьох людей.
”Прочитай, якщо хочеш стати зіркою Instagram”
Автор: Генрі Керол
Маєш акаунт в Інстаграмі, старанно постиш фото, але кількість фоловерів завмерла і ніяк не переросте коло друзів і родичів? Із книжки «Прочитай, якщо хочеш стати зіркою Instagram» ти дізнаєшся, як розвинути свою стрічку та швидко здобути тисячі нових підписників!
”Знайди свій стиль. Як створити персональний бренд у Instagram”
Автор: Еймі Сонг
Якщо хочете оптимізувати свій контент — байдуже, чи лише починаєте свій шлях в Instagram, чи вже маєте велику аудиторію читачів, — ви просто зобов’язані придбати цю книжку. Еймі доклала чималих зусиль, щоб поділитися своїм досвідом створення успішного бренду в Instagram. Цей цікавий і практичний порадник допоможе вам вивести уяву, стратегію й навички на абсолютно новий рівень.
”Facebook: The Inside Story.”
Автор:Стівен Леві
Ґрунтуючись на сотнях інтерв’ю в компанії та за її межами, широка розповідь Леві глибоко заглиблюється в історію компанії, яка змінила світ і пожинала наслідки.
Залишити коментар