Основним чинником у подальшому розвитку SMM стане динамічний стрибок нових технологій.
1. 5G
Впровадження мереж передачі даних нового покоління дозволить передавати більший обсяг інформації за менший час. Даний фактор дозволить використовувати більш потужні та якісні технології на смартфонах. AR, VR, AI та інші технології, що розвиваються, крокують на новий рівень у маркетингу.
2.“Штучний інтелект”
AI і нейронні мережі, працюючи у зв’язці з Big Data, дозволяють автоматизувати та значно покращити всі показники реклами. За допомогою персоналізації реклами за часом, інтересами та іншими доступами для використання даних, будуть досягатися значно кращі показники при аналогічних витратах. Дані технології виявлять себе у рекламі, а й у взаємодії з користувачами всіх етапах. Спілкування в месенджерах, формування контенту, відповіді на коментарі, робота з негативом, всі сфери взіємодії будуть впроваджувати дані технології.
3. Чат-боти нового рівня
Чат-боти давно вже не тренд у технологіях. Але трендом стане вихід їх на новий рівень. Чат-боти зможуть здійснювати реальні прожажі та вирішувати більшу частину можливих питань клієнтів. Завдяки повсюдному впровадженню вони зможуть навчатися значно швидше, що додатково рухатиме їх розвиток та розширюватиме застосування.
4. Розвиток продажів безпосередньо на майданчиках соціальних мереж.
Шопінг тегс та картки товарів у Instagram та Facebook — це лише перші кроки до формування повноцінних прямих продажів не виходячи за рамки соцмереж. Те, що давно зроблено в Китаї, поступово приходить у західні соціальні мережі та менеджери і розвиватиметься як у різних форматах, так і якості. Подивитися як виглядає на Вас одяг чи мебель в інтер’єрі ха допомогою AR і тут купити товар в один дотик, стане повсякденністю.
5. Прихід моделі оплати із соцмереж
Libra від Facebook є прямим показником того, що платформа думає про те, щоб використовувати весь свій ресурс та потенціал з метою акумуляції на майданчиках продажу. Впровадження своєї валюти вплине на можливості контролю та інтересу до цього напряму. У перспективі будь-якої соцмережі вигідно отримувати прибуток не лише від реклами, а й відсоток від трильйонного ринку продажу товарів та послуг.
6. Маркетинг голосового пошуку
Активне просування технологічними гігантами голосових помічників та створених під них пристроїв вплине на маркетинговий ринок. Розвиватиметься цілий напрямок маркетингу спрямованого на взаємодію з голосовими помічниками. У соцмережах з’являться відображення інформації про голосовий запит і голосові чат-боти. Самі голосові помічники стануть розумнішими і затребуванішими, завдяки функціоналу, що збільшується, і більшій персоналізації, за допомогою програм типу “Vera Voice”
Коротка та швидка інформація
сторіс, що публікуються, користувачами та брендами збільшується в геометричній прогресії. Люди поступово розуміються, що зручніше витратити менше часу та подивитися велику кількість ємної, швидкої інформації простіше. При цьому скорочується загальний час утримання та запам’ятовування інформації (приблизно 8 секунд). Що призведе до розвитку нових форматів реклами, заснованих на новітніх даних про роботу мозку.
Інтерактивний контент
91% користувачів шукають більше інтерактивного контенту, як наслідок контент-маркетинг підлаштовуватиметься під ринок.
AR / VR, 360-градусне відео, питання, вікторини та опитування – це лише кілька прикладів інтерактивного контенту.
Основними причинами популярності такого контенту стануть: новизна та оригінальність, можливість утримати користувача, можливість отримувати більше earned media та UGC;
9. Нові соціальні мережі, що швидко вистрілюють TikTok
Окремим трендом стане непередбачувана поява нових соціальних мереж, що вкрай динамічно розвиваються. Приклад TikTok продемонстрував, що ринок соціальних мереж не заповнений. Користувачі готові сприймати нове і бажають цього. Відповідно попит задовольнятиметься.
10. Instagram офіційно видаляє лайки
Під егідой психічного здоров’я та нездорової конкуренції Facebook почав видаляти лайки під постами. Цей чинник позначиться сильним чином ринку SMM і інфлюєнсеров. При цьому впроваджується можливість партнерського просування постів (коли бренд офіційно просуває пост у блогера), що говорить про те, що майданчики переводять грошові потоки від реклами в інфлюєнсеров на себе.
11. Більше не буде фальшивих підписників та ботів
Користувачі стали значно розумнішими і легко визначають, коли Ви використовуєте фальшивих підписників, щоб справити враження.
Але не тільки Ваша аудиторія розумна, соціальні медіа-платформи також здійснили величезний стрибок у алгоритмах визначення фейків.
2020 рік стане показовим за масштабами боротьби платформ з фейками. Відповідальність за їх використання значно збільшуватиметься, аж до банів та економічних витрат.
12. Інста-реальність
Дедалі більше статей говорить про те, що користувачі перенасичені феноменом Insta-досконалості та фальші. У контенті стає більш затребуваною наближеність до реального життя та відкритість. Бренди та користувачі навчатимуться створювати такий контент, не витрачаючи при цьому в якості.
Залишити коментар